ســــــــــــــــــــــــال نو مبـــــــــــــــــــــــــارکــــــ

 

 

عید نوروز

سال نو می شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

چه افسانه ی زیبایی… زیباتر از واقعیت ..راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند

که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟

   

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند

تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند

و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند

از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند . . .

حاجی فیروزه

سالی یه روزه

همه میدونن

منم میدونم

عیدنوروزه

بشکن بشکنه بشکن

من نمیشکنم بشکن

اینجابشکنم یارگله داره

اونجا بشکنم یارگله داره!

این سیاه بیچاره چقد حوصله داره

فلفلی مرده؟ نمرده

چشاش که وازه

تخم گرازه

*نون خورده و جون نداره

دستش استخون نداره

میل پشت بون نداره

*امان از آش رشته

بابام بزغاله کشته

ننم سرکار آشه

دایی م قاشق تراشه

خالم میخوره ….

*دختر، یه دندونه

سوار پوس هندونه

هندونه یورغه میره

درخونه ی داروغه میره

داروغه جون عرضی دارم

دل پر دردی دارم

شوورم زن کرده

پشتشو بر من کرده

یه نون ازم کم کرده

این یه دونه نون پرپری

من بخورم یا اکبری؟؟؟

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان
..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه
ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت13:32---31 ارديبهشت 1390
سلام امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید.ممنونم که بهم سر زدی ونظر گذاشتی.من شمارولینک کردم.شما هم منوبه اسم دست های پرازخالی بلینک.ممنون.

حسین (گلستان و بوستان)
ساعت14:14---15 فروردين 1390
نگو كه نفهمیدم لینک منو حذف کردیها!
ای شیطون!


حسین (گلستان و بوستان)
ساعت14:01---15 فروردين 1390
سلام چطوری!
خوبی!
تعطیلات خوش گذشت!
این اهنگت!واقعا"عالیه!
وبلاگت هم عالیه!موفق باشی
به من هم سر بزن !ممنون


دختر خوشگل
ساعت20:05---8 فروردين 1390
salam
be weblog man biayd va dar nazar sanji weblog sherkat kunid ba tashakor modir weblog


pari ... !
ساعت14:13---26 اسفند 1389
سلام اجی
چطوری؟؟؟
سال نوت نور نوری
ببخشید شارژ ندارم برات اس بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:,ساعت 13:27 نويسنده mahsa |